lauantai 31. joulukuuta 2011

Miksi aasialainen maahanmuuttaja pärjää, afrikkalainen ei?

Asia mistä media meillä ei liiemmin pidä meteliä: Foreign Policy -lehti listaa vuosittain valtioita, 12:lla eri kriteerillä arvioidaan valtioiden tila. 177 maan vertailun kärkimaat ovat Norja, Suomi, Ruotsi, Sveitsi, Irlanti ja Tanska.

Kuten jo arvaattekin, surkeimmat ovat joko mustaihoisten ja/tai muslimien asuttamia valtioita: Somalia pahin, sitä seuraavat Zimbabwe, Kongo, Afganistan, Irak ja Keski-Afrikan tasavalta.




Haiti ja Dominikaaninen tasavalta

Mistä ihmeestä johtuu, että musta rotu ei osaa hoitaa asioitaan missään? Hyvä esimerkki on Haiti. Samalla saarella on kaksi valtiota, Haiti ja Dominikaaninen tasavalta. Haitia ovat hallinneet yli 200 vuotta mustat (95% väestöstä mustia). Haiti on yksi maailman köyhimpiä valtioita ja läntisen pallonpuoliskon köyhin ja vähiten kehittynyt maa. Vuonna 2006 Haiti oli maailman korruptoitunein valtio. Dominikaanisessa tasavallassa pääosa väestöstä on mulatteja. Heistä n. 48 % on eurooppalaisten ja n. 11 % afrikkalaisten jälkeläisiä. 64 % väestöstä on katolisia. Maalla menee kaikin tavoin varsin hyvin.
Sama saari, samat olosuhteet, toinen maapallon persläpi, toinen pärjää hyvin, missä ero? Vastaus: mustien hallinto.


Syiden täytyy liittyä geeneihin

Tutkijat tietävät nykyään, että nykyihminen risteytyi n. 70 000 vuotta sitten neandertalin ihmisen kanssa. Nykyihmisessä on 1-4% neandertalilaista (kaikissa paitsi mustissa). Tämän risteytymän arvellaan olleen sysäys, joka sai ihmisen kehittymään heimoasteelta seuraavalle tasolle. Kahden näin erilaisen rodun risteytyessä tapahtuu mutaatioita, jotka voivat aiheuttaa esim. sairauksia. Joskus ne voivat olla myös olla hyvinkin hedelmällisiä.


Ainoa rotu, jolta neanderdalin ihmisen perimää ei löydy, on afrikkalaiset mustaihoiset. Ainoa rotu, joka ei myöskään menesty millään elämän alueella ilman apua (paitsi asioissa, joissa ajattelua ei tarvita, kuten musiikki ja urheilu) ovat mustat afrikkalaiset. Kun rotuun sekoittuu muiden rotujen geenejä, menestys on mahdollista (vrt. USA:n afroamerikkalaiset ja Dominikaanisen tasavallan mulatit).




Kamelikuski tietoyhteiskunnassa

Jos kaverin monimutkaisin ongelma aiemmassa elämässä on ollut pohdinta siitä, että pitäisikö maja vuorata kamelin vai lehmän paskalla, voi muutos olla aikas raju, kun muutaman tunnin lennon jälkeen astutaan yhteen pallomme moderneimmista valtioista. Havaintojeni perusteella heimoasteelle jääneet mustat ovat länsimaisessa yhteiskunnassa täysin "pihalla". Esim. somalit eivät edes yritä sopeutua yhteiskuntaan, saati opetella suomea. Jos maailman toiseksi vakain valtio ottaa vastaan maailman surkeimman valtion kansalaisia valtavia määriä, tiedossa on vain kärsimystä kaikille osapuolille.




Heimoasteelle jääneet mustat eivät täällä pärjää ja kansa on katkeraa, kun joutuu elättämään kasvavia määriä omia heimolakejaan ja tapojaan noudattavia muukalaisia. Mikäli pakolaisia jonkin tuntemattoman kosmisen lain vuoksi on pakko ottaa maahamme, paras ratkaisu olisi ottaa heitä maista, joissa väestö ei ole mustaa. Näin tulijoilla olisi edes teoreettiset mahdollisuudet pärjätä täällä.


Sille, joka on asiasta eri mieltä: ole hyvä ja laita alapuolelle kommenttiosastoon  linkki mustien hallitsemasta valtiosta, jolla menee hyvin. Kiitos.



 http://www.flickr.com/photos/expertinfantry/5414653395/

 http://www.flickr.com/photos/babasteve/8403452/

 http://www.flickr.com/photos/spigoo/91358668/
 

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kun olin suhteessa Wilsonin seitsemään vuoteen, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden tähden, että minulla oli hänelle, pyydin häntä kaikesta Lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani jollekin verkossa ja hän ehdotti, että ottaisin yhteyttä oikeinkirjoittajan käyttöön, joka auttaisi minua heittämään loitsun, jotta voisin tuoda hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei usko oikeuteen, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, Tarkoitin oikeinkirjoittajaa nimeltä tohtori AKHERE ja lähetän hänelle sähköpostia, ja hän kertoi minulle, ettei ole mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivä, se oli noin kuusitoista. Minun ex kutsui minua, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja menin hänen luokseen, niin aloimme yhdessä elää yhdessä onnellisina. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan todellinen ja voimakas oikeinkirjoittaja, joka auttoi minua omalla ongelmallani ja kuka eroaa kaikki fake niistä siellä. Jokainen tarvitsisi oikeinkirjoittajan apua, hänen sähköpostiosoitteensa: AKHERETEMPLE@gmail.com
      tai
      soita / whatsapp: +2349057261346 voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa. Ota yhteyttä nyt kaikkiin ongelmiin
      AKHERETEMPLE@gmail.com
      tai
      soita / WhatsApp: +2349057261346

      Poista
  2. Itse en näkisi asiaa ihan niin mustavalkoisesti(!). Olen sitä mieltä että mitä etelämmäs/lämpimämpään maahan mennään, sitä hövelimmin asioita hoidetaan. Asian huomaa ihan Euroopan sisälläkin. Pohjoismaat ja Keski-Eurooppakin hoitavat pääsääntöisesti asiansa, mutta Etelä-Euroopan maita on koko ajan ongelmissa ja lainaa pyytämässä. Samoin Afrikan pohjoiset maat ovat ongelmissa vaikkei pohjoisilla alueilla mustia juuri olekaan. Myös Aasiassa ja Amerikassa eteläisemmät(lämpimät) alueet ovat köyhempiä, korruptoituneempia ja kehittymättömämpiä kuin pohjoisemmat maat.

    Itse olen ajatellut sen johtuvan mm. siitä että pohjoisessa menestyäkseen on täytynyt pitää itsestään huolta monin tavoin. On täytynyt hommata lämmin asunto, ruokaa, vettä, vaatteita ja ymmärtää vielä säilöä ja ylläpitää näitä asioita talven varalle. Jos et tajunnut rakentaa itsellesi mökkiä talveksi tai poltit kaikki polttopuut jo syksyllä ja söit ruuatkin, niin se on morjes, pakkanen vei ennen kuin kevät koitti. Se tarkoittaa että ihmisten piti olla suunnitelmallisia pärjätäkseen ja ne ketkä eivät olleet, kuolivat (näin kärjistetysti). Ihmisten kannatti myös kehitellä uusia ja tehokkaampia keinoja selvitä, eli heidän piti olla kekseliäitä.

    Läpi vuoden lämpimisssä maissa ei ole tarvinnut olla niin suunnitelmallinen, eletään vain päivä kerrallaan ja otetaan iisisti. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan. Se ei välttämättä ole pelkästään rotukysymys, mutta myös kulttuuri- ja evoluutiokysymys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Geeneillä lienee kyllä jotain tekemistä asian kanssa siinä mitassa, missä henkiset ominaisuudet ovat geeneistä kiinni. Muita tärkeitä tekijöitä ollevat juuri ilmasto, mutta myös kulttuuri ja evoluutio. Nämä viimeiset tosin ovat seurauksia edellisistä.

      Etelässä on silti ollut ns. korkeakulttuureja tai muutoin kehittyneitä sivilisaatioita, jopa mustassa Afrikassa. Mm. Timbuktussa oli arvostettu yliopisto Euroopan pimeinä vuosina. Silloin oli myös kylmä kausi.

      Vertaus Haitin ja Dominikaanisen tasavallan välillä on mielenkiintoinen, mutta pitää huomioida poikkeavat historiat. Yksinvaltaiset hallitsijat saattavat vaikuttaa hyvin paljon valtion kehitykseen tai kehittymättömyyteen.

      Poista
  3. No vittu höpönlöpön. Meneppä Afrikkaan pärjäämään ilman suunnitelmallisuutta.

    VastaaPoista
  4. Kyllähän nuo karut sääolosuhteet on karsinut pahimpia idiootteja pois geenipoolista.

    Lämpimämmissä maissa selviää tyhmempikin. Sitten, kun alkaa olla tilasta puutetta agressiivisimmat vie voiton. Silloin tapetaan taas ajattelijoita pois geenipoolista.

    VastaaPoista
  5. Koittakaa nyt itte huutelijat mennä tonne päiväntasaajalle selviytymään ja tulkaa vasta sitten höpöttämään tällästä roskaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos jostakin Afrikan maasta siirrettäisiin koko väestö tänne (Suomeen) ja vastaavasti kantasuomalaiset kyseiseen maahan, mitä luulet, kummalla maalla menisi paremmin esim. 20:n vuoden kuluttua?

      Poista
  6. Jos suomalaiset raataisivat eurooppalaisten ja amerikkalaisten omistamilla kaivoksilla/tehtailla/plantaaseilla palkatta tai muutaman kolikon tähden aamusta iltaan niin että hyvä kun ehtis paskalla käydä niin eipä se tulevaisuus kamalan valoisalta näytä.

    VastaaPoista
  7. Suomalaiset RAATAA eurooppalaistem ja ameriikkalaisten omistamilla kaivoksilla (jne...) aamusta iltaan muutamalla kolikolla! :)

    VastaaPoista
  8. Kun olin suhteessa Wilsonin seitsemään vuoteen, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden tähden, että minulla oli hänelle, pyydin häntä kaikesta Lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani jollekin verkossa ja hän ehdotti, että ottaisin yhteyttä oikeinkirjoittajan käyttöön, joka auttaisi minua heittämään loitsun, jotta voisin tuoda hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei usko oikeuteen, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, Tarkoitin oikeinkirjoittajaa nimeltä tohtori AKHERE ja lähetän hänelle sähköpostia, ja hän kertoi minulle, ettei ole mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivä, se oli noin kuusitoista. Minun ex kutsui minua, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja menin hänen luokseen, niin aloimme yhdessä elää yhdessä onnellisina. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan todellinen ja voimakas oikeinkirjoittaja, joka auttoi minua omalla ongelmallani ja kuka eroaa kaikki fake niistä siellä. Jokainen tarvitsisi oikeinkirjoittajan apua, hänen sähköpostiosoitteensa: AKHERETEMPLE@gmail.com
    tai
    soita / whatsapp: +2349057261346 voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa. Ota yhteyttä nyt kaikkiin ongelmiin
    AKHERETEMPLE@gmail.com
    tai
    soita / WhatsApp: +2349057261346

    VastaaPoista
  9. Tarvitsetko kiireellistä lainaa maksaa laskuja, ostaa talon, refinansiota tai rakentaa uuden yrityksen, henkilökohtaisen lainan, ostaa auton? jne.
    ota yhteyttä tunnettuun lainanantajaan pelkäämättä menetettyä. Tarjoamme lainaa lainoille, jotka tarvitsevat rahoitusta 3%: n korolla. ota meihin yhteyttä tänään laina-palvelun nopeasta ja kätevästä lainaamisesta.
      ota yhteyttä jompaankumpaan seuraavista yksityiskohdista.
    Sähköposti: financial_creditloan@outlook.com

    VastaaPoista
  10. Hei kaikki!
    Olen Elena Vasil, joka asuu tällä hetkellä Helsingissä. Olen leski tällä hetkellä neljän lapsen kanssa, ja olin jumissa taloudellisessa tilanteessa tammikuussa ja minun piti jälleenrahoittaa ja maksaa laskut. Yritin etsiä lainoja eri lainayrityksiltä sekä yksityisiltä että yrityksiltä, ​​mutta ei koskaan menestyksekkäästi, ja useimmat pankit hylkäsivät luottani. Mutta kuten Jumala olisi saanut sen, Jumalan MAN, yksityinen lainanantaja, joka antoi minulle 80 000 euron suuruisen lainan, esiteltiin yhteisyritykselle, ja tänään olen yrityksen omistaja ja lapseni tekevät hyvää tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä mihinkään yritykseen, jossa viitataan lainan turvaamiseen ilman vakuutta, luottotarkastus, ei ole allekirjoittajaa, jolla on vain 2 prosentin korko ja paremmat takaisinmaksusuunnitelmat ja aikataulu, ota yhteyttä Dante Paolaan sähköpostitse: dantecooperativehelp@hotmail.com Hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille enemmän tietoa hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaisi häntä enemmän. Voit ottaa häneen yhteyttä sähköpostitse: dantecooperativehelp@hotmail.com pikaviestipuheluun tai whatsappiin / +35677926593

    Kiitos
    Elena Vasil

    VastaaPoista
  11. Hei kaikki, olen Taru Porista, Suomea ja haluan vain sanoa kiitollisen kiitoksen Dante Paola -osuuskunnan avulle vilpittömyydestä, avoimuudesta, läpinäkyvyydestä, totuudenmukaisuudesta, rakkaudesta ja tuesta lainavarojen saamisen aikana ja sen jälkeen. Olen ollut paljon läpi näiden huijareiden käsissä, ja aika ei salli minun sanoa kaikkea mitä kävin läpi vuonna 2018 verkossa vieraana tai saada lainavaroja kotiin saamiseksi täällä Suomessa, mutta Jumala vastasi rukoukset tuen ja rakkauden kautta herralta Dante Paolalta, joka omaksui minut ja ymmärsi kanssani alkuperäisestä epäilystäni ja epäkohteliaisuudestani huolimatta ja hänen hyvällä sydämellään ja rakkaudellaan olen nyt kodinomistaja hänen 2%: n korkolainavarojensa kautta ja olen luvannut levitä uutisia ja kertoa myös maailmalle, että siellä on edelleen aitoja ja harvoja hyviä online-lainayrityksiä, jotka voivat auttaa ja elvyttää myös kuivaa luuta, kuten olin vuonna 2018. Älä jätä kuuntelematta ja lukemassa tätä todistusta, koska tämä on todellinen elämää muuttava kokemus, ja jokaisen, joka tarvitsee tällaista kääntymistä, ei pitäisi epäröida tai epäillä sitä, koska olen todistanut ja vannon taivaan Jumalalle, että tämä tarina on todellinen ja myös tarina kokemuksestani heidän kanssaan. Katso heidät heidän sähköpostistaan, jos tarvitset rahoitusta! sähköposti: Dantecooperativehelp@hotmail.com, tai Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: dantecooperativehelp@hotmail.com, jos haluat pikaviestin tai whatsapp / +35677926593

    Kiitos
    TARU

    VastaaPoista