lauantai 24. joulukuuta 2011

Skandaali: Suomi sai vakuutensa Kreikalta lainaamalla sille saman verran enemmän

No pitihän se arvata, Valtionvarainministeri Urpilainen leuhki posket
punoittaen tienanneensa Kreikan vakuusneuvotteluissa Suomelle miljoona euroa tunnissa. 
Ikävä kyllä totuus ei ilmeisesti ole ihan näin 
Lailalalai, lailalalai...
ruusuinen: Suomi sai kyllä vakuutensa Kreikalta, tosin lainaamalla sille ERVV:n kautta 800 milj. euroa ylimääräistä!! Tästäkään virallinen media ei ole maininnut halaistua sanaa...
Alkuperäinen artikkeli

Vai saiko? Päättele itse:

Valtionvarainministeriö toppuuttelee ja väittää, että kyseisen asian paljastaneessa blogissa oli paljon virheitä, VM:n vastine on luettavissa täältä:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=8&id=1505

P.s Mietin tovin, jätänkö tämän jutun blogiini vai en, tarkoituksena kun on puhua totta. Tässä asiassa on kuitenkin vaikea tietää, mikä on totuus, se selvinnee 15-30 vuoden kuluttua.
Kreikan vakuudet rautalangasta väännettynä

Uusi Suomi- lehden kannanotto aiheesta


Päivitys 25.02.2012

Tämän päivän Aamulehdessä kerrottiin, että salaisiksi julistetut asiakirjat Suomen ja Kreikan vakuusjärjestelystä näytetään eduskunnalle, mutta julkiseksi asiakirjat eivät tule. Kysymys: miksi Kreikka-paperit on julistettu salaisiksi? Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä...





http://www.flickr.com/photos/46159968@N00/435641723/ 

2 kommenttia:

  1. Kun olin suhteessa Wilsonin seitsemään vuoteen, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden tähden, että minulla oli hänelle, pyydin häntä kaikesta Lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani jollekin verkossa ja hän ehdotti, että ottaisin yhteyttä oikeinkirjoittajan käyttöön, joka auttaisi minua heittämään loitsun, jotta voisin tuoda hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei usko oikeuteen, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, Tarkoitin oikeinkirjoittajaa nimeltä tohtori AKHERE ja lähetän hänelle sähköpostia, ja hän kertoi minulle, ettei ole mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivä, se oli noin kuusitoista. Minun ex kutsui minua, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja menin hänen luokseen, niin aloimme yhdessä elää yhdessä onnellisina. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan todellinen ja voimakas oikeinkirjoittaja, joka auttoi minua omalla ongelmallani ja kuka eroaa kaikki fake niistä siellä. Jokainen tarvitsisi oikeinkirjoittajan apua, hänen sähköpostiosoitteensa: AKHERETEMPLE@gmail.com
    tai
    soita / whatsapp: +2349057261346 voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa. Ota yhteyttä nyt kaikkiin ongelmiin
    AKHERETEMPLE@gmail.com
    tai
    soita / WhatsApp: +2349057261346

    VastaaPoista
  2. Tarvitsetko kiireellistä lainaa maksaa laskuja, ostaa talon, refinansiota tai rakentaa uuden yrityksen, henkilökohtaisen lainan, ostaa auton? jne.
    ota yhteyttä tunnettuun lainanantajaan pelkäämättä menetettyä. Tarjoamme lainaa lainoille, jotka tarvitsevat rahoitusta 3%: n korolla. ota meihin yhteyttä tänään laina-palvelun nopeasta ja kätevästä lainaamisesta.
      ota yhteyttä jompaankumpaan seuraavista yksityiskohdista.
    Sähköposti: financial_creditloan@outlook.com

    VastaaPoista